angličtinaPřihlášení do IS MU

Marketingový výzkum - případové studie – jaro 2022 (MKH_MVPS)

Tato nabídka není nyní v prodeji.

    Marketingový výzkum - případové studie

    Předmět je úvodem do marketingového výzkumu a jeho metod. Konkrétně jeho cílem je rozvinout znalosti a schopnosti studentů tak, aby byli schopní samostatně navrhnout a realizovat kvantitativní výzkum.
    • Rozvrh: jaro 2022
      So 5. 3. 12:00–15:50 P101, Pá 1. 4. 13:00–14:50 P101, So 30. 4. 16:00–19:50 P101
    • Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
    Vyučující

    Osnova
    1. Marketingový výzkum - jako součást marketingového řízení
    2. Typy výzkumu, plán výzkumu
    3. Vzorkování; primární a sekundární data
    4. Základní metody a nástroje kvantitativního výzkumu
    5. Úvod do data miningu (segmentace, včetně RFM analýzy)
    6. Prezentace dat a výzkumná zpráva
    7. Zpracování případové studie.
    Omezení zápisu do předmětu
    Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.

Celková cena: 2 940 Kč vč. DPH