FI VPH Vývoj počítačových her
Název anglicky: Computer Games Development
navazující prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FI N-VIZ Vizuální informatika
navazující prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FI N-VIZ Vizuální informatika
Informace o studiu
- Součásti SZZ a jejich obsahStátní závěrečná zkouška sestává ze dvou odděleně klasifikovaných součástí: obhajoby diplomové práce a
odborné závěrečné zkoušky. Celá státní zkouška trvá zhruba jednu hodinu (přibližně 30 minut obhajoba, 30 minut zkoušení). Na prezentaci diplomové práce má student 15 minut, dalších 15 minut je věnováno rozboru posudků a diskuzi. V následující ústní závěrečné zkoušce student odpovídá bez přípravy na položené otázky, typicky jde o rozpravu v rozsahu dvou až tří otázek, přičemž minimálně jedna otázka je mu kladena z okruhu společného základu navazujícího studijního programu a minimálně jedna otázka ze studentem vybrané specializace.
Pro úspěšné složení závěrečné zkoušky musí student být schopen vysvětlit základní pojmy s nimiž se seznámil v profilujících předmětech programu, musí demonstrovat schopnost použití základních technik, metod a pojmů vysvětlených v profilujících předmětech programu a musí být schopen reagovat na relevantní doplňující otázky, případně, vybrané téma rozvinout do hloubky. Pokud student není schopen dostát některému z těchto požadavků, je hodnocem stupněm nevyhovující.
Podmínkou přístupu k závěrečné zkoušce je odevzdání diplomové práce. V případě negativních posudků na diplomovou práci se student může vzdát obhajoby, akceptovat hodnocení „nevyhověl“ a přejít rovnou ke zkoušení. V případě neúspěšné obhajoby není možné odstoupit od zkoušení. - Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací1) "Implementace PBR workflow pro herní prostředí", https://is.muni.cz/auth/th/btbti
2) "Quality Assurance in Game Development", https://is.muni.cz/auth/th/tlkuv/
3) "Vykreslování volumetrických oblak v reálném čase", https://is.muni.cz/auth/th/d099f/
4) "Generování terénu s využitím voxelové struktury", https://is.muni.cz/auth/th/di4s7/
5) "Art Assets Creation and Animation for Newron Application", https://is.muni.cz/auth/th/324777/fi_m/
Doporučený průchod studijním plánem
Povinné předměty studijního programu
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
FI:IV003 | Algorithms and Data Structures II | zk | 3+2 | 2 | Z |
FI:MA018 | Numerical Methods | zk | 3+2 | 1 | P |
FI:MV013 | Statistics for Computer Science | zk | 3+2 | 2 | P |
FI:PA103 | Object-oriented Methods for Design of Information Systems | zk | 2+2 | 3 | P |
FI:PA010 | Intermediate Computer Graphics | zk | 3+2 | 1 | Z |
FI:PV021 | Neural Networks | zk | 4+2 | 3 | Z |
FI:PV182 | Human-Computer Interaction | zk | 3+2 | 2 | Z |
FI:PV189 | Mathematics for Computer Graphics | zk | 2+2 | 1 | Z |
FI:VV035 | 3D Modeling | k | 3+1 | 1 | - |
FI:SOBHA | Obhajoba závěrečné práce | SZk | - | 4 | - |
FI:SZMGR | Státní zkouška (magisterský studijní program) | SZk | - | 4 | - |
43 kreditů |
Diplomová práce
Povinnost získat 20 kreditů z předmětu SDIPR.
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
FI:SDIPR | Diplomová práce | z | 20 | 4 | - |
20 kreditů |
Specializace
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
FI:PA213 | Advanced Computer Graphics | zk | 2+2 | 4 | Z |
FI:PA215 | Game Design I | zk | 2+2 | 1 | P |
FI:PA216 | Game Design II | zk | 2+2 | 2 | P |
FI:PA217 | Artificial Intelligence for Computer Games | zk | 2+2 | 2 | Z |
FI:SA300Reg | Registrace pro SA300 | z | - | 2 | - |
FI:SA300 | Internship - Computer Games | z | 16 | 3 | - |
FI:PV227 | GPU Rendering | k | 2+1 | 1 | P |
FI:PV255 | Game Development I | z | 4 | 1 | P |
FI:PV266 | Game Development II | k | 3+1 | 2 | P |
FI:VV036 | 3D Character Modeling | zk | 2+2 | 2 | P |
47 kreditů |
Game development
Absolvovat alespoň 1 předmět z následujícího seznamu.
Volitelné kredity
Absolvovat další předměty tak, aby celkový zisk kreditů byl minimálně 120 kreditů za celé studium tohoto studijního programu.