ESF:CKF_JEK1 Jednání s klientem - Informace o předmětu
CKF_JEK1 Jednání s klientem
Ekonomicko-správní fakultajaro 2024
- Rozsah
- tutorial 12 hodin. 6 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Petr Libich (přednášející)
Ing. Petr Valouch, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Petr Valouch, Ph.D.
Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Iva Havlíčková
Dodavatelské pracoviště: Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta - Předpoklady
- (TYP_STUDIA(C)&&OBOR(FINCP))
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Finanční poradenství – Generali Česká pojišťovna, a.s. (program ESF, C-FUD)
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je naučit účastníky vést jednaní s klientem v oblasti první schůzky finančního plánování. K tomuto celému jsou v průběhu kurzu využívány simulační případové studie, které jsou nahrávány a následně je rozebírán průběh jednání s důrazem na klady a zápory. Vše probíhá formou zpětné vazby od ostatních účastníků a lektorů.
- Výstupy z učení
- Student: - umí posoudit důsledky nesprávného zajištění pro budoucí plnění finančních cílů a zajištění životní úrovně. - Umí klientovi vhodně představit přínos finančního plánování - Dokáže namotivovat ho pro další spolupráci. - Umí vhodným způsobem zjistit veškeré informace potřebné k následnému vytvoření finančního plánu - ovládá techniku otevřených otázek směřujících k většímu uvědomění si klienta v oblasti zajištění a plánování budoucích cílů.
- Osnova
- 1. Návrat herní simulace z Fin. gramotnosti - principy pro klienta 2. Poradenské principy v majetkovém pojištění 3. poradenské principy v pojištění motorových vozidel 4. Poradenské principy v pojištění odpovědnosti 5. Poradenské principy v životním pojištění 6. Přechody k finančnímu poradenství 1 (představení a vysvětlení obchodní řeči) 7. Přechody k finančnímu poradenství 1 (trénink) 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 1 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 2 9. Vedení obchodní schůzky-trénink účastníků ve dvojicích 10. Natáčení simulovaného obchodního rozhovoru 11. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 1 12. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 2 včetně výstupů a shrnutí
- Literatura
- povinná literatura
- Kolektiv autorů. Studijní texty Generali České pojišťovny Jednání s klientem – první schůzka, 2021
- doporučená literatura
- Kolektiv autorů. Pracovní listy Generali České pojišťovny- jednání s klientem 2021
- Výukové metody
- - metodické video - skupinové práce - práce ve dvojicích - simulace obchodního rozhovoru - natáčení a rozbor - diskuse - trénink
- Metody hodnocení
- Celý kurz je zakončen zkouškou. Pro připuštění ke zkoušce je potřeba realizovat 3 obchodní případy (Analýza potřeb FP + poradenský návrh) z nichž jeden bude rozpracován do závěrečné práce, za jejíž prezentaci bude udělena výsledná známka. Zpracování závěrečné práce - Hodnotí se smysluplnost navrženého řešení obchodního případu + schopnost obhájení řešení před vyučujícím.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2024/CKF_JEK1