ESF:KFMAPJ Marketing in Insurance - Course Information
KFMAPJ Marketing in Insurance
Faculty of Economics and AdministrationSpring 2008
- Extent and Intensity
- 0/0. 5 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- Ing. František Řezáč, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. Ing. Viktória Čejková, Ph.D.
Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Iva Havlíčková - Timetable
- Sun 30. 3. 8:30–11:50 P304, Sun 20. 4. 8:30–11:50 P304, Sun 18. 5. 8:30–11:50 P304
- Prerequisites (in Czech)
- Marketing v pojišťovnictví navazuje na předměty pojišťovnictví a pojistná ekonomika.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Financial Management (programme ESF, B-HPS)
- Course objectives (in Czech)
- Marketing v pojišťovnictví navazuje na předměty pojišťovnictví a pojistná ekonomika. Předmět má za úkol rozšířit znalosti studentů o poznatky marketingového způsobu řízení komerčních pojišťoven, marketingové komunikace s klientem a řízení vztahu se zákazníky. S využitím marketingového mixu bude poukázáno na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Absolvováním předmětu získají studenti teoretické znalosti i praktické dovednosti z oblasti marketingu v pojišťovnictví.
- Syllabus (in Czech)
- 1.Úvod do teorie marketingu. 2.Marketingový proces v komerční pojišťovně. 3.Marketingový výzkum. 4.Techniky marketingového výzkumu. 5.Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt. 6.Cena za pojistnou ochranu. 7.Distribuce pojistného produktu. 8.Komunikační mix. 9.Úloha lidí v marketingovém způsobu řízení. 10.Materiální prostředí a procesy. 11.Mezinárodní marketingová komunikace. 12.Řízení vztahů se zákazníky.
- Literature
- ŘEZÁČ, František and Miroslava ŠIKULOVÁ. Marketing v pojišťovnictví (Marketing in insurance). 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 90 pp. ISBN 978-80-210-4538-5. info
- KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541. info
- STORBACKA, Kaj and Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky : (customer relationship management). 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 807169813X. info
- Assessment methods (in Czech)
- Výuka je ukončena kolokviem, rozpravou o problematice předmětu. Požadavkem k úspěšnému ukončení předmětu je aktivní účast na výuce a vypracování písemné práce zabývající se dilčí tématikou předmětu.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Spring 2008, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/spring2008/KFMAPJ