ESF:PEEAEI Ekon. aspekty evropské integ. - Informace o předmětu
PEEAEI Ekonomické aspekty evropské integrace
Ekonomicko-správní fakultajaro 2008
- Rozsah
- 2/2/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Durand (přednášející), prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D. (zástupce)
prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. Ing. Antonín Slaný, CSc.
Katedra ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Ing. Zuzana Kotherová, Ph.D. - Rozvrh
- St 13:45–15:20 S402
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 23 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/23, pouze zareg.: 0/23
Jiné omezení: Předmět je pouze pro LAP. - Mateřské obory/plány
- Veřejná správa (L'Administration publique) (program ESF, N-HPS)
- Cíle předmětu
- Předmět je především zaměřen na problematiku institucionálních aspektů procesu transformace a na ekonomický vývoj kandidátských zemí Evropské unie. Obsahem jsou rovněž ekonomické aspekty procesu rozšiřování Evropské unie. Předmět je ukončen zkouškou.
- Literatura
- BALDWIN, Richard E. a Charles WYPLOSZ. The economics of European integration. London: McGraw-Hill, 2004, xx, 458. ISBN 0077103947. info
- Metody hodnocení
- Přednášky - neprevidelná bloková výuka ve francouzském jazyce. Semináře - pravidelně podle týdenního rozvrhu v českém jazyce. Zkouška: dva průběžné testy (50%), písemný závěrečný test ve francouzském jazyce (50%). Upozornění: jakékoli podvody nebo pokusy o podvod během zkoušky (např. používání "taháků" nebo jiných nedovolených pomůcek, opisování, umožňování opisování, vynášení testů, apod.) nebo činnosti ohrožující objektivitu zkoušky budou kvalifikovány jako nedodržení požadavků k ukončení předmětu a budou učitelem hodnoceny v ISu jako "FFF" s nutností opakovaného zápisu předmětu.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Část výuky probíhá ve francouzštině.
- Statistika zápisu (jaro 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2008/PEEAEI