BPV_CMME Culture and Mass Media Economy

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2014
Rozsah
2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Kociánová
Dodavatelské pracoviště: Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Rozvrh
Čt 8:30–10:05 S311
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Jiné omezení: this course is only for foreign students
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
At the end of the course students should be able to: understand and explain culture and culture policy; work with information on mass media economy ; create a marketing-management plan of culture institution; make reasoned decisions about mission and role culture goods in economy; make deductions based on acquired knowledge ... ; interpret government policy concerning culture and mass media;
Osnova
  • Defining Culture and Cultural Policy
  • Supporting Culture
  • Frames for Support
  • Institutions Under Pressure
  • Artists, Humanists and Public Life
  • Impacts of Culture on Communities
Literatura
    povinná literatura
  • A handbook of cultural economics. Edited by Ruth Towse. Cheltenham: Edward Elgar, 2003, xi, 494. ISBN 1840643382. info
    doporučená literatura
  • The politics of culture : policy perspectives for individuals, institutions, and communities. Edited by Gigi Bradford - Michael Gary - Glenn Wallach. New York: New Press, 2000, xiv, 364. ISBN 1565845722. info
  • ADORNO, Theodor W. The culture industry : selected essays on mass culture. Edited by J. M. Bernstein. 1st pub. London: Routledge, 1991, viii, 210. ISBN 9780415253802. info
Výukové metody
lectures, reading, class discussion
Metody hodnocení
Examination form: reading and presentation of this topic
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k periodicitě výuky: spring semester.
Předmět je určen pouze pro zahraniční studenty.
Informace k inovaci předmětu
Předmět byl inovován v rámci projektu "Inovace studia ekonomických disciplín v souladu s požadavky znalostní ekonomiky (CZ.1.07/2.2.00/28.0227)", který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

logo image
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, podzim 2024, jaro 2025.