ESF:DSMF Marketing obchodní firmy - Informace o předmětu
DSMF Marketing obchodní firmy
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2000
- Rozsah
- 0/0. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Obchodní podnikání (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing obchodní firmy (DSMF) Cílem kurzu je seznámit studenty se základním pojetím, hlavními principy a nástroji marketingu. Zahrnuje marketingové plánování, marketingový výzkum, informační systémy a prostředí. Pozornost je věnována vypracování marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka. Forma zkoušky: ústní
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (podzim 2000, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2000/DSMF