C_KHMAR Marketing

Faculty of Economics and Administration
Autumn 2003
Extent and Intensity
8/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Department of Business Management – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Barbara Szláviková
Timetable
Sat 4. 10. 8:30–11:50 P103, Sun 2. 11. 8:30–11:50 P103
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Tento předmět navazuje na získané znalosti v kurzech ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, nauky o podniku a managementu. Seznamuje s historickým vývojem marketingu, základními koncepcemi, hlavními principy a nástroji marketingového řízení. Detailněji je v kurzu probírána analýza příležitostí na trhu, marketingový výzkum, segmentace a tvorba marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka a globálnímu marketingu. Výše uvedená témata jsou základem pro pochopení významu a role marketingu při řízení podniku či jiných organizací.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: do 16.5.2004
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms Autumn 2001, Autumn 2002, Autumn 2004, Autumn 2005, Autumn 2006, Autumn 2007.
  • Enrolment Statistics (Autumn 2003, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/autumn2003/C_KHMAR