ESF:C_KHMAR Marketing - Course Information
C_KHMAR Marketing
Faculty of Economics and AdministrationAutumn 2003
- Extent and Intensity
- 8/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Department of Business Management – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Barbara Szláviková - Timetable
- Sat 4. 10. 8:30–11:50 P103, Sun 2. 11. 8:30–11:50 P103
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management (programme ESF, C-CV)
- Course objectives (in Czech)
- Tento předmět navazuje na získané znalosti v kurzech ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, nauky o podniku a managementu. Seznamuje s historickým vývojem marketingu, základními koncepcemi, hlavními principy a nástroji marketingového řízení. Detailněji je v kurzu probírána analýza příležitostí na trhu, marketingový výzkum, segmentace a tvorba marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka a globálnímu marketingu. Výše uvedená témata jsou základem pro pochopení významu a role marketingu při řízení podniku či jiných organizací.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: do 16.5.2004
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Autumn 2003, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/autumn2003/C_KHMAR