PJI3N Jazyk I/3 - Němčina

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2003
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Denisa Gritzová (přednášející)
PhDr. Helena Hušková (přednášející)
PhDr. Lenka Kavalcová (přednášející)
PhDr. Zdena Kuchařová Kalná (přednášející)
Mgr. Jarmila Šafránková (přednášející)
Stanislav Štýs (přednášející)
Garance
PhDr. Zdena Kuchařová Kalná
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Ekonomicko-správní fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Skoupá
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
PJI3N/01: St 8:30–10:05 VT314, L. Kavalcová
PJI3N/02: St 8:30–10:05 S402, Z. Kuchařová Kalná
PJI3N/03: St 8:30–10:05 S306, H. Hušková
PJI3N/04: St 10:15–11:50 S305, L. Kavalcová
PJI3N/05: St 10:15–11:50 S402, Z. Kuchařová Kalná
PJI3N/06: St 10:15–11:50 S306, H. Hušková
PJI3N/07: St 12:00–13:35 VT314, L. Kavalcová
Předpoklady
Úspěšné absolvování předmětu PJI2N.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Jazyk I-a-a (JIZ) Ve třetím semestru se navazuje na učivo z 1. ročníku. Cyklicky se rozšiřují již probraná témata a přidávají se nová ze specializovanějších oblastí. Základní dovednosti se dále diverzifikují a studenti mají aplikovat své znalosti při hraní rolí, simulaci vyjednávání a při obchodních jednáních. Ohnisko zájmů se přesune na formální a stylistickou přesnost jazykového vyjadřování. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, nejméně 60% úspěšnost při závěrečném testu a seminární překlad..
Osnova
  • I. Němčina pro komerční praxi: D. Kettnerová, L. Tesařová Lektion 9 : Vorabnahme einer Taktstraße Wortschatz: Das Abkommen Lektion 10: Lizenzvergabe Wortschatz: Die Lizenz Lektion 11: Die Reklamation Wortschatz: Die Reklamation Lektion 12: Wirtschaftliche Zusammenarbeit Wortschatz: Der Kredit Audiokassette mit Texten und Übungen II. Wirtschaftskommunikation Deutsch: V. Eisamnn, Langenscheidt Lektion 7 : Messeprofile Lektion 8 : Einen Messebesuch planen Lektion 9 : Messegespräche führen Audiokassette, Videokassette
Literatura
  • EISMANN, Volker. Wirtschaftskommunikation Deutsch. 1. Aufl. Berlin: Langenscheidt, 2000, 184 s. ISBN 3468904711. info
  • KETTNEROVÁ, Drahomíra a Lea TESAŘOVÁ. Němčina pro komerční praxi. 1. vyd. Praha: Economia, 1991, 255 s. ISBN 80-85378-05-1. info
Metody hodnocení
Seminární forma výuky, požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích, 60% úspěšnost u zápočtového testu, samostatný referát na odborné téma nebo prezentace
Vyučovací jazyk
Němčina
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, jaro 2002, podzim 2002, jaro 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008.