ESF:PVMVVS Marketing ve VS - Informace o předmětu
PVMVVS Marketing ve VS
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2003
- Rozsah
- 2/0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Jana Fuksová - Rozvrh
- Čt 11:05–12:45 S308
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 14 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/14, pouze zareg.: 0/14, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/14 - Mateřské obory/plány
- Veřejná ekonomika (program ESF, B-HPS)
- Cíle předmětu
- Kurs klade důraz na vystihnutí specifik marketingu veřejného, resp. neziskového sektoru. Pozornost se kromě analýzy jednotlivých marketingových kroků, které se doporučují při práci ve veřejném, resp. neziskovém sektoru, věnuje také aktuálnímu "marketing - managementu" v pojetí Fribourské školy managementu pro neziskové organizace, který je předmětem studií na partnerské univerzitě ve Švýcarsku. Dále budou posluchači krátce seznámeni s teorií i praxí komunikace, PR, reklamy, public affairs, fundraisingu (získávání peněz pro neziskové organice) a new public managementu, zabývajícího se aktuálními trendy efektivního řízení veřejné správy. Celý předmět je pojímán tak, aby naučil studenty uplatňovat marketingové myšlení a marketingové postupy ve všech oblastech veřejného sektoru. Požadavky ke zkoušce: zvládnutí přednášené látky.
- Literatura
- Metody hodnocení
- Písemný test - zkouška.
- Informace učitele
- http://www.econ.muni.cz/~simona
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2003/PVMVVS