ESF:KHMAR Marketing - Informace o předmětu
KHMAR Marketing
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2004
- Rozsah
- 8 hodin. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- So 16. 10. 8:30–11:50 P103, Pá 19. 11. 16:20–19:30 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Tento předmět navazuje na získané znalosti v kurzech ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, nauky o podniku a managementu. Seznamuje s historickým vývojem marketingu, základními koncepcemi, hlavními principy a nástroji marketingového řízení. Detailněji je v kurzu probírána analýza příležitostí na trhu, marketingový výzkum, segmentace a tvorba marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka a globálnímu marketingu. Zkouška: písemná.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2004/KHMAR