ESF:C_KRMACR_T Marketing - Tourism - Course Information
C_KRMACR_T Marketing - Tourism
Faculty of Economics and AdministrationAutumn 2006
- Extent and Intensity
- 0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Martin Šauer, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
Department of Regional Economics – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Klára Viturková - Prerequisites (in Czech)
- základy cestovního ruchu jsou výhodou
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Banking System_T (programme ESF, C-CV)
- Management_T (programme ESF, C-CV)
- Regional Development and Tourist Business_T (programme ESF, C-CV)
- Regional Development and Administration_T (programme ESF, C-CV)
- Public Economy and Administration_T (programme ESF, C-CV)
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je obsahově zaměřen na získání dovedností k vypracování marketingové strategie destinace. V rámci předmětu jsou podány informace o analýze vnějšího a vnitřního prostředí destinace, segmentaci trhu, misi a marketingových cílech destinace, marketingové strategii a marketingovém mixu. Pozornost je věnována také otázkám kontroly a rozpočtování marketingové strategie.
- Syllabus (in Czech)
- Marketing a cestovní ruch; Marketingový informační systém a marketingový výzkum; Marketingová analýza; Marketingové cíle a mise destinace; Segmentace trhu; Marketingová strategie - cílení a umisťování produktů; Marketingový mix I (Tvorba tržní nabídky destinace); Marketingový mix II (Propagace destinace); Marketingový mix III; Internet jako nástroj marketingu; Marketingové rozpočtování a kontrola; Marketing v ostatních sektorech cestovního ruchu - jejich specifika
- Literature
- VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Atlas cestovního ruchu České republiky (Tourism Atlas of the Czech Republic). In IX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: ESF MU, 2006, p. 263-267. ISBN 8021041552. info
- Assessment methods (in Czech)
- Hodnocení se skládá z odevzdání vypracovaného seminární práce v požadované kvalitě a daném termínu (odevzdání seminární práce je podmínkou k připuštění ke zkoušce) a z úspěšného absolvování zkoušky/testu. Je na úvaze vyučujícího zda závěrečná zkouška bude mít formu ústní, písemnou či kombinovanou.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: 18 12 2006 - 20 5 2007
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is taught in blocks.
Note related to how often the course is taught: 8 hodin.
- Enrolment Statistics (Autumn 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/autumn2006/C_KRMACR_T