ESF:PFFB Firemní bankovnictví - Informace o předmětu
PFFB Firemní bankovnictví
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2008
- Rozsah
- 1/1. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Jan Krajíček, Ph.D. (přednášející)
Ing. Jan Krajíček, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Božena Petrjánošová, CSc.
Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- každý sudý pátek 12:50–14:30 P304
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- PFBANI Bankovnictví I && PFBAII Bankovnictví II
Bankovnictví I a Bankovnictví II - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 64 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/64, pouze zareg.: 0/64, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/64 - Mateřské obory/plány
- Finanční podnikání (program ESF, M-HPS)
- Finanční podnikání (program ESF, N-HPS)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem kurzu je aby po jeho absolvování posluchači byly plně obeznámeni s postavením firemního bankovnictví v peněžnictví, jeho základy funkcí a dopady do činnosti bank a bankovního sektoru a využití jak z pohledu klientů, tak managamentu v bankovním sektoru. Pozornost je zejména věnována jak pohledů klienta na banku, tak banky na klienta. Současně budou schopni využitý znalosti jak v bankovním tak nebankovním sektoru
- Osnova
- týden Téma 1 Úvod do přednášek – odlišení firemního bankovnictví od bankovnictví pro fyzické osoby 2 Specifické postavení firemního bankovnictví 3 Informační systém banky pro firemní bankovnictví 4 Firemní bankovnictví a trh 5 Firemní bankovnictví a trh 6 Obchodní personál v bance a jeho postavení při firemním bankovnictví 7 Kvalita služeb – firemní bankovnictví 8 Produkty firemního bankovnictví 9 Produkty firemního bankovnictví 10 Produkty firemního bankovnictví 11 Strategie firemního bankovnictví 12 Strategie firemního bankovnictví 13 Očekávaný vývoj ve firemním bankovnictví
- Literatura
- 1. DVOŘÁK, P.: Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha : Linde, 1999. 475 s. ISBN 80-7201-141-3.
- 1. PAYNE, A.: Marketing služeb. Vyd. 1. Praha : Grada, 1996. 247 s. Bibliografie: s. 247. ISBN 80-7169-276.
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- SOKOLOVSKÝ, Zbyněk. Vitální banky. 1. vyd. [Praha]: Bankovní institut, 1999, 374 s. ISBN 80-7265-024-6. info
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen písemnou závěrečnou zkouškou. Předpokladem úspěšného absolvování závěrečné zkoušky je vypracování a odevzdání seminárních prací podle harmonogramu jako průkazný výsledek domácí přípravy studentů v rámci samostudia,s výsledkem prospěl.Další podmínkou je úspěšné absolvování obou plánovaných kontrolních testů Konečná známka je tvořena: Hodnocení písemné části zkoušky (80%) + závěrečné hodnocení výsledků práce studenta při samostudiu testy (20%)
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2008/PFFB