FSpS:bp1089 Odborná praxe souvislá I - Informace o předmětu
bp1089 Odborná praxe souvislá I
Fakulta sportovních studiíjaro 2013
- Rozsah
- 15h. 7 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Oddělení historie, filozofie, sociologie a psychologie sportu – Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Út 19. 2. 17:35–19:00 B11/305, Út 14. 5. 17:35–19:00 B11/305
- Předpoklady
- Nejsou definovány.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-TV)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management cestovního ruchu)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management sportu)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Management cestovního ruchu)
- Cíle předmětu
- Studen po úspěšném absolvování kurzu:¨ *rozumí chodu managementu klubu *umí aplikovat teoretické znalosti do praxe *dokáže analyzovat případné nedostatky a problémy *dokáže samostatně řešit případové studie př. projektování a organizace sportovní akce,spojení cestovního ruchu a welness centra... *je schopen načerpané vědomosti uplatnit v závěrečné bakalářské práci
- Osnova
- Na první schůzce se studenti představí svým životopisem a vyberou si ze seznamu firem umístěným ve výukovém portálu. Vyberou si sportovní klub či cestovní kancelář a kontaktují partnerskou organizaci s životopisem a s průvodním dopisem. V klubech či cestovních kancelářích praktikují pod dozorem vybraného mentora. Během praxe probíhá kontrola garantem praxe. V průběhu praxe je kladen důraz na: odbornou kvalifikaci smysl pro kolektivní spolupráci schopnost realizovat zadaný úkol Na závěr praxe student odevzdává garantu praxe Potvrzení o absolvování praxe s hodnocením studenta Hodnocení studenta na dané praxi Dotazník spokojenosti studenta s absolvováním praxe Všechny formuláře v dokumentech předmětu
- Literatura
- Fundamentals of management (Orig.) : Management [Grada, 1997]. info
- Key management ideas : thinkers that changed the management world (Orig.) : Moderní management : základní myšlenkové směry. info
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- Positive Management : assertiveness fo managers (Orig.) : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1997] : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1999]. info
- DURDOVÁ, Irena. Sportovní management. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002, 121 s. ISBN 80-248-0130-2. info
- Výukové metody
- teoretická příprava v předmětech managementu
- Metody hodnocení
- *hodnocení na studenta od přiděleného mentora *hodnocení praxe ze strany studenta
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2013/bp1089