bp1089 Odborná praxe souvislá I

Fakulta sportovních studií
jaro 2013
Rozsah
15h. 7 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Oddělení historie, filozofie, sociologie a psychologie sportu – Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Út 19. 2. 17:35–19:00 B11/305, Út 14. 5. 17:35–19:00 B11/305
Předpoklady
Nejsou definovány.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studen po úspěšném absolvování kurzu:¨ *rozumí chodu managementu klubu *umí aplikovat teoretické znalosti do praxe *dokáže analyzovat případné nedostatky a problémy *dokáže samostatně řešit případové studie př. projektování a organizace sportovní akce,spojení cestovního ruchu a welness centra... *je schopen načerpané vědomosti uplatnit v závěrečné bakalářské práci
Osnova
  • Na první schůzce se studenti představí svým životopisem a vyberou si ze seznamu firem umístěným ve výukovém portálu. Vyberou si sportovní klub či cestovní kancelář a kontaktují partnerskou organizaci s životopisem a s průvodním dopisem. V klubech či cestovních kancelářích praktikují pod dozorem vybraného mentora. Během praxe probíhá kontrola garantem praxe. V průběhu praxe je kladen důraz na: odbornou kvalifikaci smysl pro kolektivní spolupráci schopnost realizovat zadaný úkol Na závěr praxe student odevzdává garantu praxe Potvrzení o absolvování praxe s hodnocením studenta Hodnocení studenta na dané praxi Dotazník spokojenosti studenta s absolvováním praxe Všechny formuláře v dokumentech předmětu
Literatura
  • Fundamentals of management (Orig.) : Management [Grada, 1997]. info
  • Key management ideas : thinkers that changed the management world (Orig.) : Moderní management : základní myšlenkové směry. info
  • Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
  • Positive Management : assertiveness fo managers (Orig.) : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1997] : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1999]. info
  • DURDOVÁ, Irena. Sportovní management. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002, 121 s. ISBN 80-248-0130-2. info
Výukové metody
teoretická příprava v předmětech managementu
Metody hodnocení
*hodnocení na studenta od přiděleného mentora *hodnocení praxe ze strany studenta
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2011, jaro 2012, jaro 2017.