FSpS:np2285 Propagace a média - Informace o předmětu
np2285 Propagace a média
Fakulta sportovních studiíjaro 2019
- Rozsah
- 1/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Michal Jilka, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- St 20. 2. 13:00–13:50 C15/207, St 27. 2. 13:00–13:50 C15/207, St 6. 3. 13:00–13:50 C15/207, St 13. 3. 13:00–13:50 C15/207, St 20. 3. 13:00–13:50 C15/207, St 27. 3. 13:00–13:50 C15/207, St 3. 4. 13:00–13:50 C15/207, St 10. 4. 13:00–13:50 C15/207, St 17. 4. 13:00–13:50 C15/207, St 24. 4. 13:00–13:50 C15/207
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, N-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět se zaměřuje na problematiku firemní a mediální komunikace. Hlavním cílem je zprostředkování teoretických východisek a propojení propagačních aspektů v mediálních kruzích. Dílčím cílem je pak zohlednění těchto aspektů ve sportovním prostředí. Důraz je kladen také na praktickou stránku této oblasti.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen použít informace v propagaci produktu ve sportovním prostředí, bude schopen vytvořit propagační materiál a odborně hodnotit jiné propagační a mediální produkty.
- Osnova
- Fungování reklamního a mediálního trhu
- (Mas)média a masová komunikace Nástroje marketingové komunikace
- Propagace produktu v konkrétních podmínkách
- Média jako primární prostředek propagace
- Propagační mix
- Hlavní kategorie obchodně – sportovních mechanismů
- Formy propagace ve sportovním prostředí
- Tiskové konference, tiskové zprávy, tiskový mluvčí
- Tvorba účinné reklamy
- Legislativní omezení v oblasti reklamy
- Mediální strategie
- Literatura
- doporučená literatura
- TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 8071699977. info
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541. info
- KLEIN, Naomi. Bez loga. Translated by Pavel Kaas. 1. vyd. Praha: Argo, 2005, xxiii, 510. ISBN 8073630109. info
- Sport, culture, and the media : the unruly trinity. Edited by David Rowe. 2nd ed. Maidenhead: Open University Press, 2004, xvii, 253. ISBN 0335210759. info
- OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 223 s. ISBN 80-85943-25-5. info
- DĚKANOVSKÝ, Jan. Sport, média a mýty : zlatí hoši, královna bílé stopy a další moderní hrdinové. 1. vyd. Praha: Dokořán, 2008, 183 s. ISBN 9788073631314. info
- Výukové metody
- přednáška – prezentace jednotlivých tematických okruhů, přednášky odborníků z praxe; seminář – prezentace zadaného projektu studenty.
- Metody hodnocení
- prezentace projektu, písemný test.
- Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/impact/propagace-a-media/
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2019/np2285