FSpS:nk4742 Manag. pro bezp. složky - Informace o předmětu
nk4742 Management a marketing pro bezpečnostní složky
Fakulta sportovních studiíjaro 2021
- Rozsah
- 13/7/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Novotný, CSc. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ondřej Pelikán (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Pá 5. 3. 8:00–9:40 Virtuální místnost, Pá 19. 3. 8:00–10:30 Virtuální místnost, Pá 26. 3. 12:35–14:15 Virtuální místnost, Pá 9. 4. 8:00–10:30 Virtuální místnost, Pá 14. 5. 8:00–10:30 Virtuální místnost
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek (program FSpS, N-ASEBS) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou řízení a využití marketingu v organizacích typických pro oblast bezpečnostních složek.
- Výstupy z učení
- - definovat pojmy management a marketing
- vysvětlit podstatu plánování
- popsat základní typy organizačních struktur
- vyjmenovat a vysvětlit podstatu základních stylů vedení lidí
- vysvětlit funkce a proces kontrolního procesu
- aplikovat techniky strategické analýzy
- vyjmenovat a vysvětlit faktory marketingových prostředí
- popsat jednotlivé části marketingového mixu
- aplikovat prvky marketingového mixu v praxi
- porozumět kupnímu chování spotřebitele - Osnova
- 01. Management a jeho vývojové trendy
- 02. Plánování
- 03. Organizování
- 04. Vedení
- 05. Kontrola
- 06. Strategické řízení
- 07. Marketing - definice, vývoj, typy
- 08. Marketingová prostředí
- 09. Cílený marketing
- 10. Kupní chování spotřebitele
- 11. Marketingový mix
- 12. Marketingový výzkum
- Literatura
- KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016, 714, 14. ISBN 9781292092621. info
- BLAŽEK, Ladislav. Management : organizování, rozhodování, ovlivňování. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 211 s. ISBN 9788024744292. URL info
- ZAMAZALOVÁ, M. Marketing. 2.vyd. Praha: C.H.Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4. info
- KOTLER, Philip. Moderní marketing : 4. evropské vydání. Translated by Jana Langerová - Vladimír Nový. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452. info
- BĚLOHLÁVEK, František, Pavol KOŠŤAN a Oldřich ŠULEŘ. Management. 1. vyd. Olomouc: Rubico, 2001, 642 s. ISBN 8085839458. info
- DONNELLY, James H., James L. GIBSON a John M. IVANCEVICH. Management. Translated by Václav Dolanský - Josef Koubek. Vyd. 1. Praha: Grada, 1997, 821 s. ISBN 8071694223. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
V seminářích budou řešeny aktuální případové studie, očekávána je diskuze nad danou problematikou.
Student vypracuje a prezentuje seminární práci. - Metody hodnocení
- Závěrečná zkouška je písemná.
Student bude připuštěn ke zkoušce, jestliže řádně prezentuje a včas odevzdá seminární práci (tj. získá 60 %–100 %). Hodnocení seminární práce a její prezentace tvoří třetinu závěrečného hodnocení.
Hodnocení:
A – 100 %–90 %
B – 89 %–85 %
C – 84 %–75 %
D – 74 %–70 %
E – 69 %–60 %
Jestliže se student dopustí jakéhokoliv disciplinárního přestupku, bude toto jednání považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu. Vyučující uzavře zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou „F“ a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2021/nk4742