FSpS:T663 Základy marketingu a ekonomie - Informace o předmětu
T663 Základy marketingu a ekonomie
Fakulta sportovních studiípodzim 2004
- Rozsah
- 0/8. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející) - Garance
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV)
- Cíle předmětu
- Výuka tohoto předmětu má poskytnout možnost studentům získat základní znalosti ekonomických pojmů a pomoci jim v orientaci v elementárních pojmech ekonomie a marketingu.
- Osnova
- Marketing: - Základní pojmy markrtingu - Výrobková politika - Cenová politika - Distribuční politika - Komunikační politika
- Ekonomie: - Základní makroekonomické pojmy - Základy managementu - Základní mikroekonomické pojmy - Daňová soustava - Základy podnikové ekonomiky
- Literatura
- Metody hodnocení
- Zkouška z předmětu: Ústní forma zkoušky, posluchači budou odpovídat na 2 okruhy otázek (část ekonomie a marketing)
- Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2004/T663