FSpS:bk512 Marketing sportu - Informace o předmětu
bk512 Marketing sportu
Fakulta sportovních studiípodzim 2009
- Rozsah
- 8/16. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící)
Olga Korvasová (pomocník) - Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Katedra kineziologie – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bk512/mcr_msp_s: Pá 18. 9. 8:00–10:00 E34/203 - seminární místnost, Pá 25. 9. 10:00–12:00 K204, Pá 23. 10. 15:00–17:00 K113, Pá 30. 10. 14:00–16:00 K112, Pá 4. 12. 16:00–18:00 K115, O. Racek
bk512/msp_p: Čt 17. 9. 15:30–17:30 pavilon B, schodiště B1, učebna 9.B, Pá 16. 10. 17:10–19:10 K204, Pá 20. 11. 17:00–18:20 pavilon B, schodiště B1, učebna 9.B, O. Racek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV, směr Management cestovního ruchu)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu
použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu
aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu - Osnova
- 1.Marketing – definice
- 2.Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace
- 3.příjmy sportovních klubů
- 4.Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu
- 5.dotace z EU
- 6.Sponzoring
- 7.Sportovní reklama
- 8.Merchendising
- 9.Sport a nákupní chování spotřebitelů
- 10.Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka
- Literatura
- VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 9788024720012. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 8071689793. info
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova Univerzita, 2005, 72 s. ISBN 80-210-3901-9. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939. info
- Výukové metody
- Přednášky.
- Metody hodnocení
- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2009/bk512