FSpS:bk603 Marketing ve sportu - Informace o předmětu
bk603 Marketing ve sportu
Fakulta sportovních studiípodzim 2009
- Rozsah
- 8/16. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Olga Korvasová (pomocník) - Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bk603/man_spm_s: Pá 25. 9. 8:00–10:00 K204, Pá 9. 10. 8:00–10:00 K112, Pá 23. 10. 9:00–11:00 K113, Pá 30. 10. 16:00–18:00 K112, Pá 4. 12. 13:40–15:40 K115, O. Racek
bk603/spm_p: Čt 17. 9. 13:30–15:30 pavilon B, schodiště B1, učebna 9.B, Pá 2. 10. 11:00–13:00 K113, Pá 20. 11. 15:40–17:00 pavilon B, schodiště B1, učebna 9.B, O. Racek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu
použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu.
aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu - Osnova
- 1.Marketing – definice
- 2.Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace
- 3.příjmy sportovních klubů
- 4.Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu
- 5.dotace z EU
- 6.Sponzoring
- 7.Sportovní reklama
- 8.Merchendising
- 9.Sport a nákupní chování spotřebitelů
- 10.Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka
- Literatura
- VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 9788024720012. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 8071689793. info
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova Univerzita, 2005, 72 s. ISBN 80-210-3901-9. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky:
docházka na seminářích 90%
prezentace zvoleného tématu z oblasti sportovního marketingu v seminářích
odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2009/bk603