FSpS:bk928 Marketing sportu - volitelný - Informace o předmětu
bk928 Marketing sportu - volitelný
Fakulta sportovních studiípodzim 2010
- Rozsah
- 8/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Olga Korvasová (pomocník) - Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Katedra kineziologie – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bk928/prednaska: Pá 7. 1. 10:00–12:00 B11/236, Pá 14. 1. 8:00–9:20 E34/225 - seminární místnost, Pá 28. 1. 11:00–13:00 E34/203 - seminární místnost, O. Racek
- Předpoklady
- bk009 Základy ekonomie, managementu a marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30 - Mateřské obory/plány
- předmět má 19 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu
použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu
aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu - Osnova
- 1.Marketing – definice
- 2.Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace
- 3.příjmy sportovních klubů
- 4.Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu
- 5.dotace z EU
- 6.Sponzoring
- 7.Sportovní reklama
- 8.Merchendising
- 9.Sport a nákupní chování spotřebitelů
- 10.Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka
- Literatura
- VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 9788024720012. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 8071689793. info
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova Univerzita, 2005, 72 s. ISBN 80-210-3901-9. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939. info
- Výukové metody
- Přednášky.
- Metody hodnocení
- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2010/bk928