nk1089 Marketing

Fakulta sportovních studií
podzim 2010
Rozsah
8/8. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
nk1089/asebs_cv: Pá 8. 10. 11:00–13:00 K205, Pá 12. 11. 10:10–12:10 K205, Pá 3. 12. 8:30–9:50 E34/203 - seminární místnost, O. Racek
nk1089/prednaska: Pá 24. 9. 14:00–16:00 K205, Pá 15. 10. 11:00–13:00 B11/206, Pá 12. 11. 8:40–10:00 K205, O. Racek
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto předmětu bude student schopen:
- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně
- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu
- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu
- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu
- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu
- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán
Osnova
  • 1.uvedení do problematiky 2.prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí) 3.koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning) 4.marketingový mix 5.kupní chování spotřebitele 6.marketingový výzkum
Literatura
  • FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 166 s. ISBN 80-210-3500-5. info
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
  • Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
Výukové metody
Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
Metody hodnocení
Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky:
docházka na seminářích 90%
prezentace zvoleného tématu z oblasti marketingu v seminářích
odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2012, jaro 2013.