np1097 Public relations

Fakulta sportovních studií
podzim 2011
Rozsah
1/0. 3 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Po 10:45–11:30 B11/311
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- orientovat se v oblasti PR
- seznámit se s nejdůležitějšími pojmy a jejich praktickými aplikacemi v oblasti PR
- využít získaných znalostí pro pochopení praktických příkladů z oblasti PR
Osnova
  • 1. Teorie PR 2. Historie PR 3. Identita organizace 4. Komunikační management 5. Impression management 6. Krizová komunikace v PR 7. Internetové PR 8. Mapování a monitorování vlastních aktivit v kyberprostoru 9. Dosah internetového zpravodajství 10. Press Relations 11. Interpersonální komunikace, lobbying, WOM 12. Účinnost PR 13. PR neziskových organizací 14. PR v hotelovém průmyslu 15. PR a sportovní marketing 16. PR ve státní správě
Literatura
  • D. Phillips Online public relations
  • Václav Svoboda Public relations moderně a účinně
  • C.L. Caywood Public relations - řízená komuniakce podniku s veřejností
  • J,Kohout Veřejné mínění, image a metody PR
Výukové metody
Výuka probíhá formou přednášky. Důraz je kladen na samostudium.
Metody hodnocení
Úspěšné složení závěrečné ústní zkoušky
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2012.