FSpS:nk2390 Management a marketing sportov - Informace o předmětu
nk2390 Management a marketing sportovních akcí a klubů
Fakulta sportovních studiípodzim 2015
- Rozsah
- 7/13. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Marek Záboj, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Pá 9. 10. 17:45–19:15 E34/225 - seminární místnost, Pá 16. 10. 17:45–20:00 B11/235, Pá 13. 11. 12:30–14:00 B11/206
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- Znalosti studenta základů managementu a marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- Osnova
- 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.
- Literatura
- Sports and Entertainment Management. Edited by Ken Kaser - John R. Brooks. ISBN: 0538438290
- Sports and Entertainment Marketing. Edited by Ken Kaser - Dotty Boen Oelkers. ISBN:9780538445146
- FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
- BYERS, Terri, Trevor SLACK a Milena Madeleine PARENT. Key concepts in sport management. Los Angeles, Calif.: SAGE, 2012, xiii, 203. ISBN 9781412928427. info
- HOYE, Russell. Sport management : principles and applications. 3rd ed. New York: Routledge, 2012, xx, 284. ISBN 9781856178198. info
- Výukové metody
- Přednášky a semináře
- Metody hodnocení
- Student v průběhu semestru zpracuje seminární práci, kterou následně v seminářích prezentuje. Po úspěšném absolvování následuje ústní zkouška.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2015/nk2390