FSpS:nk2320 Didaktická technika v sebeobra - Informace o předmětu
nk2320 Didaktická technika v sebeobraně
Fakulta sportovních studiípodzim 2016
- Rozsah
- 7/13. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Martin Bugala, Ph.D. (přednášející), doc. PhDr. Bc. Zdenko Reguli, Ph.D. (zástupce)
PhDr. Michal Vít, Ph.D. (přednášející) - Garance
- PhDr. Michal Vít, Ph.D.
Katedra gymnastiky a úpolů – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra gymnastiky a úpolů – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Pá 11. 11. 17:00–18:30 B11/235, Pá 9. 12. 17:00–18:30 B11/235, Pá 16. 12. 10:15–12:25 B11/236
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- Žádné
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek (program FSpS, N-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Student po ukončení předmětu: - umí vysvětlit pojem didaktická technika v sebeobraně - zná morfologii ochranného obleku High Gear - zná morfologii cvičného elektrického nože Shock Knife - zná didaktická omezení používání didaktické techniky - zná bezpečnostní zásady používání didaktické techniky - dovede řešit modelové sebeobranné situace s využitím didaktické techniky - umí sestavit vlastní tréninkovou jednotku sebeobrany s využitým didaktické techniky
- Osnova
- 1. Vymezení pojmu didaktická technika 2. Rozdělení didaktické techniky v sebeobraně 3. Morfologie ochranného obleku High Gear 4. Používání a údržba ochranného obleku High Gear 5. Didaktická omezení použití ochranného obleku High Gear 6. Bezpečnostní zásady používání ochranného obleku High Gear 7. Morfologie cvičného elektrického nože Shock Knife 8. Používání a údržba cvičného elektrického nože Shock Knife 9. Didaktická omezení použití cvičného elektrického nože Shock Knife 10. Bezpečnostní zásady používání cvičného elektrického nože Shock Knife 11. Statický trénink s didaktickou technikou 12. Dynamický trénink s didaktickou technikou 13. Využití didaktické techniky v modelových situacích 14. Modelové sebeobranné situace 15. Seminární práce na téma 16. Samovýroba didaktické pomůcky pro výuku sebeobrany 17. Vyhledávání a práce s informacemi v anglickém jazyce
- Literatura
- povinná literatura
- http://www.fsps.muni.cz/impact/didakticka-technika-v-sebeobrane/
- doporučená literatura
- Kipp, B. Turning fear into power, Paladin Press, Colorado, 2005. ISBN 978-1-58160-488-7
- Výukové metody
- Výukové metody: vysvětlení, ukázka, cvičení, drily. Úkoly pro samostudium: studium doporučené literatury, studium publikací na e-learningu MU, samostatné procvičování. Kontrola úkolů: zadání otázek a úkolů ve výuce, závěrečné zkoušení.
- Metody hodnocení
- Závěrečná zkouška: a) písemná část (test) b) praktická část (modelová sebeobranná situace) c) seminární práce - samovýroba didaktické pomůcky pro výuku sebeobrany
- Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/impact/didakticka-technika-v-sebeobrane/
Přístupové jméno: visitor
Heslo: p1l0t (pé jedna el nula té)
Studijní materiál je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb. Autorským zákonem, ve znění pozdějších předpisů, považován za autorské dílo, ke kterému vykonává majetková práva autorská Masarykova univerzita. Upozorňujeme uživatele, že jakékoliv šíření, převzetí či další zpřístupnění jeho obsahu je bez souhlasu MU zakázáno.
Vážení studenti, tento předmět je inovován v rámci projektu OP VK Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (IMPACT, reg. číslo CZ.1.07/2.2.00/28.0221), řešeném na Masarykově univerzitě, Fakultě sportovních studií v období leden 2012 – prosinec 2014.
Inovace předmětu spočívá v inovaci jeho sylabu a ve vytvoření e-learningové podpory výuky s využitím aktuální odborné literatury. Modernizace výuky bude spočívat rovněž ve využití nově nakoupených pomůcek a přístrojů.
Žádáme vás o poskytnutí zpětné vazby, jak k samotné inovované výuce (formou studijní ankety), tak i k předloženým studijním materiálům (kontaktní osoba Mgr. Aneta Fedrová – fedrova.aneta@gmail.com), aby mohlo dojít k jejich případné úpravě a doplnění. Budeme rádi za každou zpětnou vazbu a návrh úprav či doplnění.V čem spočívá inovace: Inovace spočívá ve vytvoření předmětu.
Výukový materiál (forma, název,rozsah): Sada testových otázek.
Kategorie e-learningu: 2
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2016/nk2320