FSpS:np2390 Management a marketing sportov - Informace o předmětu
np2390 Management a marketing sportovních akcí a klubů
Fakulta sportovních studiípodzim 2016
- Rozsah
- 1/2. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Pavel Mrnuštík (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- 1
- Osnova
- 1
- Literatura
- FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
- SHANK, Matthew D. Sports marketing : a strategic perspective. 4th ed. Upper Saddle River, N.Y.: Pearson Prentice Hall, 2009, xxiv, 453. ISBN 9780138137458. info
- WAKEFIELD, Kirk L. Team sports marketing. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007, ix, 273. ISBN 9780750679794. URL info
- MORGAN, Melissa Johnson a Jane SUMMERS. Sports marketing. SouthbankVictoria: Thomson, 2005, xvi, 320. ISBN 9780170128599. info
- Výukové metody
- 1
- Metody hodnocení
- 1
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2016/np2390