nk2435 Marketing sportovnívh klubů a akcí

Fakulta sportovních studií
podzim 2017
Rozsah
7/13/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Michal Jilka, Ph.D. (cvičící)
Ing. Marek Záboj, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Pá 20. 10. 11:00–12:30 B11/235, Pá 8. 12. 8:00–9:30 B11/236, Pá 15. 12. 8:45–11:00 B11/311
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
nk2435/01: Pá 29. 9. 10:15–12:30 E34/203 - seminární místnost, Pá 13. 10. 11:45–14:00 B11/311, Pá 20. 10. 8:00–11:00 B11/311, Pá 15. 12. 11:45–14:00 E34/225 - seminární místnost, M. Jilka
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je prohloubit znalosti a vědomosti studentů získané v bakalářském studiu v oblasti marketingu sportu. Na konci tohoto předmětu bude student schopen analyzovat současný stav marketingových aktivit sportovních organizací a sportovních akcí, realizovat marketingový výzkum a aplikovat získané výsledky, znalosti a dovednosti při realizaci marketingových strategií pro sportovní organizace nebo akce.
Osnova
  • 1. Sportovní klub, sportovní akce, globalizace sportu 2. Nakupní chování spotřebitele - pasivní konzumenti 3. Nákupní chování spotřebitele - aktivní konzumenti 4. Sport jako strategický marketingový nástroj 5. Vztahový marketing ve sportu 6. PR ve sportu 7. Značka - integrovaná marketingová komunikace 8. Značka - Komunikační kampaňe 9. Značka - měření výkonnosti
Výukové metody
Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
Metody hodnocení
Student v průběhu studia v seminářích pracuje na seminární práci a prezentaci analýzy marketingu vybrané sportovní organizace nebo akce, realizuje marketingový výzkum a vypracuje pro vybraný subjekt nebo akci marketingovou strategii. AKtivita studenta prezentace a seminární práce je hodnocena a tvoří 50% výsledné známky. Při splnění všech požadavků v seminářích (např. docházka, odevzdání zadaných prací v termínu atd.) se student může přihlásit ke zkoušce. Zkouška je ústní.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2016, podzim 2018.