FSpS:np2435 Marketing sportovnívh klubů a - Informace o předmětu
np2435 Marketing sportovnívh klubů a akcí
Fakulta sportovních studiípodzim 2018
- Rozsah
- 1/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Michal Jilka, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Út 25. 9. 13:00–14:40 B11/311, Út 9. 10. 13:00–14:40 B11/311, Út 23. 10. 13:00–14:40 B11/311, Út 6. 11. 13:00–14:40 B11/311, Út 20. 11. 13:00–14:40 B11/311, Út 4. 12. 13:00–14:40 B11/311
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, N-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prohloubit znalosti a vědomosti studentů získané v bakalářském studiu v oblasti marketingu sportu.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu budou studenti schopni analyzovat současný stav marketingových aktivit, sportovních organizací a sportovních akcí, realizovat marketingový výzkum a aplikovat získané výsledky, znalosti a dovednosti při realizaci marketingových strategií pro sportovní organizace a akce.
- Osnova
- 1. Sportovní klub, sportovní akce, globalizace sportu
- 2. Nákupní chování spotřebitelů – pasivní konzumenti
- 3. Nákupní chování spotřebitele – aktivní konzumenti
- 4. Sport jako strategický marketingový nástroj
- 5. Vztahový marketing ve sportu
- 6. PR ve sportu
- 7. Značka – integrovaná marketingová komunikace
- 8. Značka – komunikační kampaně
- 9. Značka – měření výkonnosti
- Literatura
- SMITH, Aaron a Bob STEWART. Introduction to sport marketing. London: Routledge, 2015, x, 323. ISBN 9781138022966. info
- FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
- SHANK, Matthew D. Sports marketing : a strategic perspective. 4th ed. Upper Saddle River, N.Y.: Pearson Prentice Hall, 2009, xxiv, 453. ISBN 9780138137458. info
- WAKEFIELD, Kirk L. Team sports marketing. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007, ix, 273. ISBN 9780750679794. URL info
- MORGAN, Melissa Johnson a Jane SUMMERS. Sports marketing. SouthbankVictoria: Thomson, 2005, xvi, 320. ISBN 9780170128599. info
- MULLIN, Bernard James, Stephen HARDY a William Anthony SUTTON. Sport marketing. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics, 2000, xiv, 441. ISBN 0880118776. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Student v průběhu studia v seminářích pracuje na seminární práci a prezentaci analýzy marketingu vybrané sportovní organizace nebo akce, realizuje marketingový výzkum a vypracuje pro vybraný subjekt nebo akci marketingovou strategii.
Aktivita studenta prezentace a seminární práce je hodnocena a tvoří 50 % výsledné známky. Při splnění všech požadavků v seminářích (např. docházka, odevzdání zadaných prací v termínu atd.) se student může přihlásit ke zkoušce. Zkouška je ústní. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2018/np2435