FSpS:nk2089 Marketing ASEBS - Informace o předmětu
nk2089 Marketing ASEBS
Fakulta sportovních studiípodzim 2019
- Rozsah
- 7/7/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ondřej Pelikán (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Pá 20. 9. 12:10–13:50 D33/227 velká zasedací místnost, Pá 4. 10. 13:50–16:20 D33/227 velká zasedací místnost, Pá 18. 10. 13:50–15:30 E34/225 - seminární místnost
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- důsledné studium povinné a doporučené literatury.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek (program FSpS, N-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou marketingu a jeho využití v organizacích typických pro oblast bezpečnostních složek.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto předmětu bude student schopen:
- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně
- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu
- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu
- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu
- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu
- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán - Osnova
- 01. uvedení do problematiky
- 02. vývoj marketingu
- 03. prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí)
- 04. marketingové strategie
- 05. koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning)
- 06. marketingový mix
- 07. nákupní chování spotřebitele
- 08. marketingový výzkum
- 09. analýza portfolia
- 10. WOM marketing
- 11. Ambush marketing
- 12. Guerilla marketing
- Literatura
- povinná literatura
- KOTLER, Philip. Moderní marketing : 4. evropské vydání. Translated by Jana Langerová - Vladimír Nový. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452. info
- KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- doporučená literatura
- FORET, Miroslav. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004, 166 s. ISBN 8021035005. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Úspěšné složení závěrečné zkoušky. Zkouška se skládá z části písemné (min. 60 %), úspěšní studenti budou připuštěni k části ústní. Předpokladem připuštění ke zkoušce je docházka (1 možná absence) a úspěšné prezentace na zadaná témata z oblasti marketingu.
- Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-asebs/
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2019/nk2089