FSpS:n4212 Odborná praxe 1 - Informace o předmětu
n4212 Odborná praxe 1
Fakulta sportovních studiípodzim 2023
- Rozsah
- 75 hod. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Katedra tělesné výchovy a společenských věd – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra tělesné výchovy a společenských věd – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- n4212/01: Út 8:00–8:50 E34/225 - seminární místnost, M. Strachová
- Předpoklady
- BOZP_OK(bozp_po_stud) && BOZP_OK(bozp_po_stud_fsps)
Předmět je určen pro studenty 1. ročníku N Mgr studijního programu Management sportu. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, N-MS) (4)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je rozvinout zejména praktické dovednosti studenta, které vychází z teoretického základu načerpaného z předešlého studia odborných předmětů.
- Výstupy z učení
- Student po úspěšném absolvování kurzu:
- rozumí chodu a managementu klubu,
- rozumí marketingu sportovního prostředí,
- umí aplikovat teoretické znalosti do praxe,
- dokáže analyzovat případné nedostatky a problémy. - Osnova
- Studenti jsou přiděleni do sportovních oddílů, klubů, asociací apod. V přidělených organizacích praktikují pod dozorem vybraného lektora či manažera. V průběhu praxe je kladen důraz na odbornou kvalifikaci, smysl pro kolektivní spolupráci, schopnost realizovat zadaný úkol. Hlavním úkolem bude naplánovat větší sportovní akci.
- Literatura
- doporučená literatura
- Fundamentals of management (Orig.) : Management [Grada, 1997]. info
- Key management ideas : thinkers that changed the management world (Orig.) : Moderní management : základní myšlenkové směry. info
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- Positive Management : assertiveness fo managers (Orig.) : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1997] : Pozitivní řízení : asertivita pro manažery [Management Press, 1999]. info
- NOVÁ, Jana. Management sportu – teorie, případové studie, kvalita. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 155 s. ISBN 978-80-210-6780-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6781-2014. info
- DURDOVÁ, Irena. Sportovní management. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002, 121 s. ISBN 80-248-0130-2. info
- neurčeno
- ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. Praha: East West Publishing Company, 2000, 172 s. ISBN 8072190105. info
- Výukové metody
- teoretická příprava, praktický výstup před fórem studentů, očekává se diskuse nad danou problematikou.
- Metody hodnocení
- - prezentace získaných informací a vysledků z praxe
- kladné hodnocení studenta od přiděleného lektora - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2023/n4212