FSpS:nk4119 Didaktika florbalu a netr. her - Informace o předmětu
nk4119 Didaktika florbalu a netradičních her
Fakulta sportovních studiípodzim 2024
- Rozsah
- 0/13/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- doc. Mgr. Jiří Nykodým, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Jiří Nykodým, Ph.D.
Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra sportovního výkonu a diagnostiky – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- nk4119/01: Pá 4. 10. 10:15–12:45 E34/153 - hala míčových sportů, Pá 25. 10. 13:00–15:30 E34/153 - hala míčových sportů, Pá 1. 11. 8:55–11:25 E34/153 - hala míčových sportů, Pá 6. 12. 14:25–16:05 E34/153 - hala míčových sportů, Pá 13. 12. 13:00–14:40 E34/153 - hala míčových sportů, J. Nykodým
- Předpoklady
- BOZP_OK(bozp_po_stud) && BOZP_OK(bozp_po_stud_fsps)&& BOZP_OK(bozp_fsps_florsoft)&& BOZP_OK(bozp_fsps_hry)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy (program FSpS, N-UTV) (2)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- aplikovat znalosti v podobě didaktických výstupů v hodinách.
Studenti v semestru provádí metodické výstupy na zadané téma. - Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu Didaktika florbalu a netradičních her:
- schopen naplánovat a zpracovat písemnou přípravu na vyučovací jednotku
- umět aplikovat vyučovací styly, postupy, metody a zásady vyučovacího procesu při dodržování pravidel bezpečnosti
- schopen vést a hodnotit vyučovací jednotku
- schopen naučit žáky ZŠ a SŠ základy florbalu a netradičních her podle metodických zásad
- schopen řídit a rozhodovat utkání dle základních pravidel - Osnova
- Cílem předmětu Didaktika florbalu a netradičních her je navázat na předmět Obecná didaktika. Je nutné vytvořit správné zásady ve vyučovacím procesu při výuce netradičních her a florbalu. Především pak zdokonalit metody vyučování jednotlivých studentů s cílem dodržet základní didaktické principy, a to se zaměřením na využívání metodicko-organizačních forem.
- Literatura
- KARCZMARCZYK, Roman. Florbal : učebnice (nejen) pro trenéry. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 96 s. ISBN 8025112713. info
- SKRUŽNÝ, Zdeněk. Florbal : technika, trénink, pravidla hry. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 115 s. ISBN 9788024703831. info
- CHVÁTALOVÁ, Marcela. Florbal a jeho využití v hodinách tělesné výchovy na 2. stupni základních škol. Edited by Petr Starec. 2000, 67 s. info
- Výukové metody
- - teoretická a praktická výuka
- didaktické výstupy
- odevzdání didaktických výstupů a jejich ohodnocení
- samostudium - Metody hodnocení
- metodický výstup, praktické provedení spolu s odevzdáním přípravy v elektronické podobě.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2024/nk4119