FSS:POL577 Branding v politice - Informace o předmětu
POL577 Branding v politice
Fakulta sociálních studiíjaro 2014
- Rozsah
- 1/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Otto Eibl, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Miloš Gregor, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Libuše Stará
Dodavatelské pracoviště: Katedra politologie – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Čt 9:45–11:15 U41
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Politologie (program FSS, N-PL)
- Cíle předmětu
- Studenti budou schopni porozumět a vysvětlit, co vlastně je značka, jak vzniká, jak funguje na trhu a jak ovlivňuje zákazníky/voliče. Na základě nabytých znalostí budou studenti moci analyzovat, jak jsou strategie brandingu využívány k propagaci nejen komerčních subjektů, ale zejména subjektů nekomerčních - jako jsou politické strany, neziskové organizace nebo třeba města či regiony.
- Osnova
- 1. Značka - uvedení do problematiky 2. Prvky značky, hodnota značky 3. Osobnost značky, brand mapping concept 4. Značka v politice I 5. Značka v politice II 6. Značka jako nástroj v neziskovém sektoru 7. Značka a archetyp 8. Seminář: Případové studie z oblasti politiky I 9. Seminář: Případové studie z oblasti politiky II 10. Seminář: Případové studie z neziskového sektoru
- Výukové metody
- přednáška, seminář
- Metody hodnocení
- Aktivní participace na seminářích, seminární práce, písemný závěrečný test
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2014/POL577