POL577 Branding v politice

Fakulta sociálních studií
jaro 2014
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Otto Eibl, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Miloš Gregor, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Libuše Stará
Dodavatelské pracoviště: Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Čt 9:45–11:15 U41
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studenti budou schopni porozumět a vysvětlit, co vlastně je značka, jak vzniká, jak funguje na trhu a jak ovlivňuje zákazníky/voliče. Na základě nabytých znalostí budou studenti moci analyzovat, jak jsou strategie brandingu využívány k propagaci nejen komerčních subjektů, ale zejména subjektů nekomerčních - jako jsou politické strany, neziskové organizace nebo třeba města či regiony.
Osnova
  • 1. Značka - uvedení do problematiky 2. Prvky značky, hodnota značky 3. Osobnost značky, brand mapping concept 4. Značka v politice I 5. Značka v politice II 6. Značka jako nástroj v neziskovém sektoru 7. Značka a archetyp 8. Seminář: Případové studie z oblasti politiky I 9. Seminář: Případové studie z oblasti politiky II 10. Seminář: Případové studie z neziskového sektoru
Výukové metody
přednáška, seminář
Metody hodnocení
Aktivní participace na seminářích, seminární práce, písemný závěrečný test
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2013, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.