POL592 Theory of Political Marketing

Fakulta sociálních studií
jaro 2015
Rozsah
2/0/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Miloš Gregor, Ph.D. (přednášející)
Robert Ormrod (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.
Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Lucie Pospíšilová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Po 16. 3. 17:00–18:30 U42, Út 17. 3. 13:30–18:30 Aula, St 18. 3. 8:00–9:45 U34
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Intensive course with Dr. Robert Ormrod (Aarhus University) will take place in week 16 to 20 March 2015. Objective of the course is to present the most relevant theories on political marketing and specific aspects of the research.
Výukové metody
Lectures, class discussion.
Metody hodnocení
Position paper, active participation in the lectures
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2015/POL592