FSS:POL592 Theory of Political Marketing - Informace o předmětu
POL592 Theory of Political Marketing
Fakulta sociálních studiíjaro 2015
- Rozsah
- 2/0/0. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Miloš Gregor, Ph.D. (přednášející)
Robert Ormrod (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.
Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Lucie Pospíšilová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Po 16. 3. 17:00–18:30 U42, Út 17. 3. 13:30–18:30 Aula, St 18. 3. 8:00–9:45 U34
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Politologie (program FSS, N-PL)
- Cíle předmětu
- Intensive course with Dr. Robert Ormrod (Aarhus University) will take place in week 16 to 20 March 2015. Objective of the course is to present the most relevant theories on political marketing and specific aspects of the research.
- Výukové metody
- Lectures, class discussion.
- Metody hodnocení
- Position paper, active participation in the lectures
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2015/POL592