FSS:ZUR370a Radio R - Informace o předmětu
ZUR370a Radio R - odborná praxe I
Fakulta sociálních studiíjaro 2019
- Rozsah
- 0/4/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. MgA. Jan Motal, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií - Předpoklady
- SOUHLAS
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Animátor sportovních aktivit (program FSpS, B-TV)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-HE) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-HS)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-HS, směr Digitální média)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-HS, směr Mediální studia)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-HS, směr Žurnalistika)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-KS) (3)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-KS, směr Digitální média) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-KS, směr Mediální studia) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-KS, směr Žurnalistika) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-MS) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-PL) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-PS) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-SO) (2)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, B-SP) (2)
- Cíle předmětu
- Kurz je zaměřen na osvojení praktických dovedností rozhlasové práce v prostředí studentského média Radio R. Studenti a studentky po domluvě s vedením rádia participují na již existujícím pořadu či samostatně moderují, podílí se na propagační kampani nebo připravují kulturní či společenskou akci média. Na základě této zkušenosti jsou pod vedením zkušenějších kolegů a lektora na závěr schopni orientovat se v základech organizace rozhlasové práce, získají základní technické dovednosti nezbytné k činnosti v médiu a osvojí si potřebné specifické dovednosti podle zvoleného projektu.
- Literatura
- OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3., rozš. vyd. Praha: Libri, 2007, 263 s. ISBN 9788072772667. info
- BOYD, Andrew. Příručka pro novináře : zpravodajství v rozhlase a televizi. Praha: Centrum nezávislé žurnalistiky, 1995, 163 s. info
- MARŠÍK, Josef. Úvod do teorie rozhlasového programu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1995, 106 s. ISBN 8071840130. info
- Výukové metody
- Projekt/samostatná práce a konzultace
- Metody hodnocení
- Student odevzdá zprávu o své práci v průběhu semestru s potvrzením od svého vedoucího.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2019/ZUR370a