FSS:POL256 Teorie politického marketingu - Informace o předmětu
POL256 Teorie politického marketingu
Fakulta sociálních studiípodzim 2007
- Rozsah
- 1/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Otto Eibl, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Shavit, Ph.D. (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Lucie Pospíšilová - Rozvrh
- Čt 12:00–13:30 U41
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 9 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu Teorie politického marketingu je obeznámit studenty s rozsáhlou problematikou dynamicky se rozvíjející disciplíny politického marketingu. Kurz je rozdělen do několika tematických bloků, ve kterých by se studenti postupně měl seznámit s teoretickým zázemím disciplíny, přičemž důraz bude kladen na rozlišení mezi politickým a ekonomickým marketingem, historií a vývojem disciplíny. Cílem je také odlišit teoretickou a praktickou rovinu disciplíny, proto bude další blok věnován způsobu, jakým jsou organizovány volební kampaně, přes předvolební průzkumy, rozebírání volebního trhu, procesy segmentace voličů, marketingového zacílení, procesu umísťování, vypracování volební strategie, přípravu předvolebních materiálů, organizaci volebního štábu atd. Důraz bude také kladen na rozlišení mezi chápáním a využíváním disciplíny v USA a v Evropě.
- Metody hodnocení
- Pro ukončení kurzu je nutné v řádném termínu odevzdat seminární práci v rozsahu 10 normostran, odprezentovat seminární úkol a absolvovat písemný test.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2007/POL256