FSS:HEN649 Crowdfunding - Informace o předmětu
HEN649 Crowdfunding- alternativní financování
Fakulta sociálních studiípodzim 2015
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Petr Sič (přednášející)
Mgr. Petra Bernatíková (pomocník) - Garance
- doc. Mgr. Bohuslav Binka, Ph.D.
Katedra environmentálních studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Bc. Petra Burišková
Dodavatelské pracoviště: Katedra environmentálních studií – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Čt 15:15–16:45 U32
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Environmentální studia (program FSS, N-HE)
- Humanitní environmentalistika (program FSS, N-HE3)
- Cíle předmětu
- Studenti se seznámi s crowdfundingem tak, aby na konci semestru byli schopni vést vlastní kampaň. Tedy vytvořit životaschopný projekt, zmapovat svou cílovou skupinu, připravit plán, pracovat s médii a vytvářet mediální obsahy. Díky vlastní zkušenosti by taktéž měli být schopni posoudit smysluplnost cizích projektů a konzultovat je.
- Osnova
- I. týden - úvodní teorie, výběr projektů, které se budou realizovat
- II. - IV. týden - příprava kampaně (strategie, rozvržení časového harmonogramu) práce na crowdu (fb, twitter), mapování cílové skupiny, vytvoření media plánu
- V.-VI. týden - vytvoření stránek crowdfundingu (vytvoření motivačního videa a textů, příprava odměn), oslovení médií, aktivizování crowdu
- VII. týden - čtecí
- VIII.-IX. týden - spuštění kampaně, první fáze realizace projektů, emailová kampaň, pravidla sdílení
- X.-XI. týden - druhá fáze projektu (zapojení médií), vytváření vizuální komunikace (grafika a video)
- XII.-XIII. týden - finalizace projektů, strategie postupného přidávání odměn, navyšování částky, oslava úspěšné pomoci vybraným projektům
- Výukové metody
- Na začátku vybereme se studenty dva zajímavé projekty. Těm připravíme kampaň a následně v druhé části semestru tuto kampaň i realizujeme.Většina hodin bude mít následující strukturu: První část budeme věnovat hodnocení úkolů (např. vytvoření a publikování reklamního obsahu) a diskuzi, poté bude následovat krátká přednáška. V druhé části hodiny budeme vypracovávat dané cvičení (např. vytváření reklamní grafiky, střih videa etc.) a jejich prezentace.
- Metody hodnocení
- Zápočet studenti získají za vypracování úkolů a práci v hodině.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednou za dva roky.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2015/HEN649