SPP899 Konceptualizace diplomové práce (MAG-KOMB)

Fakulta sociálních studií
podzim 2015
Rozsah
0/2/0. 6 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Hana Křivdová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Helena Tomešová Bartáková, Ph.D., M.Sc. (pomocník)
Mgr. et Mgr. Zdeňka Dohnalová, Ph.D. (pomocník)
PhDr. Alena Lubasová (přednášející)
Mgr. Petra Horová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lenka Klimplová, Ph.D., M.A. (přednášející)
Mgr. Blanka Plasová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Vlasta Řezníková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Lenka Formánková, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
Katedra sociální politiky a sociální práce – Fakulta sociálních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra sociální politiky a sociální práce – Fakulta sociálních studií
Předpoklady
NOW( SPP898 Metodika diplomové práce )
Předmět zapisují studenti v době, kdy odevzdávají téma své diplomové práce.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen předložit teoretické zdůvodnění dílčích výzkumných otázek, které jsou v souladu s poznávacím cílem práce.
Osnova
  • Předmět je věnován následujícím tématům:
  • 1. Identifikace pojmů základní výzkumné otázky.
  • 2. Vymezení pojmů v souladu se smyslem základní výzkumné otázky.
  • 3. Vypracování a teoretické zdůvodnění dílčích výzkumných otázek.
Literatura
  • Jak se vyrábí sociologická znalost :příručka pro uživatele. Edited by Miroslav Disman. 3. vyd. Praha: Karolinum, 2000, 374 s. ISBN 80-246-0139-7. info
Výukové metody
Cíl předmětu bude dosažen pomocí následujících metod výuky: 1. vypracování a teoretické zdůvodnění dílčích výzkumných otázek studentem, 2. individuální konzultace s vedoucím závěrečné práce.
Metody hodnocení
Předmět je ukončen zápočtem. Předpokladem absolvování předmětu je odevzdání první verze teoretické části závěrečné práce vedoucímu závěrečné práce. Text teoretické části práce je hodnocen z hlediska schopnosti studenta: 1. vymezit klíčové pojmy v souladu se smyslem výzkumné otázky, 2. vypracovat a teoreticky zdůvodnit dílčí výzkumné otázky, které jsou v souladu s poznávacím cílem práce.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, jaro 2005, podzim 2005, jaro 2006, podzim 2006, jaro 2007, podzim 2007, jaro 2008, podzim 2008, jaro 2009, podzim 2009, jaro 2010, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, jaro 2014, podzim 2014, jaro 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017, podzim 2017, jaro 2018.