FSS:ZURn6404 Trénink dovedností - Informace o předmětu
ZURn6404 Trénink komunikačních a manažerských dovedností
Fakulta sociálních studiípodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Luštická (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Pá 14:00–15:40 AVC
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Mediální průmysly a produkce (program FSS, N-MSZU)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, N-KS)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, N-MSZU)
- Mediální výzkum a analytika (program FSS, N-MSZU)
- Cíle předmětu
- Předmět dává studentům prostor trénovat a zlepšovat své komunikační a manažerské dovednosti. Hlavní náplní semináře jsou tedy praktická cvičení. Cílem předmětu je, aby si studenti vyzkoušeli a následně reflektovali různé komunikační situace, týmovou spolupráci a vedení projektů.
VÝUKA V PS 2020: Vzhledem k epidemiologické situaci se celý kurz koná online v aplikaci ZOOM v čase dle rozvrhu. Odkazy pro připojení na jednotlivé lekce jsou vloženy do Interaktivní osnovy kurzu. - Osnova
- Zásady efektivní komunikace
- Interní komunikace
- Týmové role
- Leadership a týmové role
- Projektový management
- Vedení porad
- Prezentace projektů
- Literatura
- doporučená literatura
- GRIFFIN, Ricky W. a Gregory MOORHEAD. Organizational behavior : managing people and organizations. Ninth edition. Australia: South-Western Cengage Learning, 2010, xxvi, 582. ISBN 9780547167336. info
- HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
- HRKAL, Marek. Odprezentuj : průvodce přípravou prezentace. Illustrated by Marek Anděl - Remi Pavlovská. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2018, 223 stran. ISBN 9788026508106. info
- OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Translated by Hana Škapová. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 223 s. ISBN 9788072611546. info
- ADAIR, John a Peter REED. Ne šéf, ale lídr. Bizbooks, 2009. 208 s. ISBN 9788025124475.
- Metody hodnocení
- Kurz je koncipován jako seminář, účast je povinná a výuka je založena na praktických cvičeních. Podmínkou splnění předmětu je tedy docházka (případné absence je třeba omluvit prostřednictvím IS) a aktivní práce v semináři během semestru, např. zapojení do diskuze, týmová práce na zadaném projektu a také zpětná vazba a reflexe výstupů ostatních účastníků kurzu.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2020/ZURn6404