PrF:MV711K Úvod do marketingu - Informace o předmětu
MV711K Úvod do marketingu
Právnická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
JUDr. Johan Schweigl, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Vladimíra Vraná
Dodavatelské pracoviště: Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta - Rozvrh
- Po 23. 9. až Pá 20. 12. každou lichou středu 18:00–19:40 209
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MV711K/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Schweigl - Předpoklady
- ! MV711Zk Úvod do marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25 - Mateřské obory/plány
- Právo a právní věda (program PrF, PR_)
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Výukové metody
- Přednášky a praktické semináře zaměřené na aplikaci znalostí získaných na přednáškách.
- Metody hodnocení
- Podmínkou pro udělení kolokvia je 100 % docházka a zpracování a obhájení případové studie. Téma případové studie je aktuální a prakticky orientované.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá interaktivní metodou s důrazem na individuální plnění zadaných úkolů.
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2019/MV711K