LF:aBFRP0221p Propedeutika v rehab. I - před - Informace o předmětu
aBFRP0221p Propedeutika v rehabilitaci I - přednáška
Lékařská fakultajaro 2018
- Rozsah
- 2/0/0. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Veronika Mrkvicová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Petra Vítková, Ph.D. (přednášející) - Garance
- prof. MUDr. Jarmila Siegelová, DrSc.
Katedra fyzioterapie a rehabilitace – Pracoviště nelékařských oborů – Lékařská fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Leona Dunklerová
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyzioterapie a rehabilitace – Pracoviště nelékařských oborů – Lékařská fakulta - Rozvrh
- Čt 12:30–14:10 KOM 235A
- Předpoklady
- aBFUR011 Úvod do rehabilitace && aBFMT0151c Metodika těl. výchovy I -cvič.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Fyzioterapie (angl.) (program LF, B-SZ)
- Cíle předmětu
- The main objective of the course is clinical rehabilitation. Examinatioun methods in clinical rehabilitation, including practical exercises with the patients.
- Výstupy z učení
- Student will know after finishing the subject:
- investigational methods in medical rehabilitation
- theoretical exercise in a patient with a pathological condition - Osnova
- Muscle test - basic concepts, the importance of rehabilitation
- Muscle test, face, neck
- Muscle test, chest, abdomen, pelvis
- Muscle test, upper limb
- Muscle test, leg
- Mouse stereotypes, external and internal manifestations of the movement stereotypes phasic and postural muscles, muscle hypermobilita
- Short muscle, pseudoparesa, an overview of the affected groups
- Muscular imbalance, basic concepts, the creation of functional and partly structural changes
- upper and lower cross-bred syndrome
- Protocol layering syndrome, accreditation
- Kineziology analysis + breath tests
- Literatura
- Výukové metody
- lecture
- Metody hodnocení
- written theory test
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/med/jaro2018/aBFRP0221p