PdF:FJ5_FJC6 Jazyková cvičení a reálie VI - Informace o předmětu
FJ5_FJC6 Jazyková cvičení a reálie VI
Pedagogická fakultajaro 2006
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Le Nouveau sans frontieres 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Osnova
- Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi: 1. L'homme efficace : Majorité 15 ans. Travail - les pantouflards et les aventurier (Le Nouvel Observateur). La galere des femmes cadres (Le Point). L'illetrisme et l'analphabétisme en France. 2. Citoyens du monde : L'ouverture aux cultures étrangeres (Le Point). Le rejet des autres cultures. Le sacrifice du bouc émissaire. Débat sur l'Union européenne.
- Literatura
- Náhradní obsah: GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontieres 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- Metody hodnocení
- Test na daná témata. Schopnost samostatného ústního vyjadřování na základě neznámých textů.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Předpoklad: FJ5_FJC1 && FJ5_FJC2 && FJ5_FJC3 && FJ5_FJC4 && FJ5_FJC5
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2006/FJ5_FJC6