Pd1MP_ZPAR Závěrečný projekt a jeho realizace

Pedagogická fakulta
jaro 2006
Rozsah
0/0/4. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D. (cvičící)
MgA. Lenka Polánková, Ph.D. (cvičící)
Garance
PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Katedra pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ludmila Bauerová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Vypracování individuálního projektu se zamením na uritou oblast i vk žák pod vedením odborníka z dané oblasti. Pjde nap. o využití literárního textu v DV, o divadelní projekty, o projekty napí osnovami apod. Student pi práci na svém projektu by ml zúroit všechny vdomosti a dovednosti získané v prbhu studia nejen v pedmtech DV, ale i v pedmtech psychologie, osobnostní výchovy, pedagogiky
Osnova
  • 1. Zvolení tématu. 2. Prozkoumávání zvolené oblasti ( divadlo, literatura, souasné problémy mladých lidí, historie, ) 3. Studium a práce s odbornou literaturou. 4. Návrh projektu, konzultace s odborníky. 5. Realizace projektu ve zvoleném zaízení. 6. Prezentace realizovaného projektu ped spolužáky a zkušební komisí. Seznam odborné literatury (obsahuje základ pedmtu)
Informace učitele
KAŠOVÁ, J. Projekty. Kromíž : IUVENTA, 1994. ISBN neuvedeno. VALENTA, J. a kol. Pohledy Projektová metoda ve škole i za školou. Praha : Artama, 1994. ISBN VYBÍRAL, M. Od zkušenosti k poznání. Plze : PG Centrum, 1996. ISBN není uvedeno. JUDASOVÁ, K. Projekt stavebnice z mnoha dílk. In : Moderní vyuování. Praha, ro. 4, 1998, . 1, s. 10. SVOBODOVÁ, R.: Strukturované drama. In: Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-756-9. SVOZILOVÁ, D.: Strukturovaná dramatická hra. In: Tvoivá dramatika. Praha : IPOS, 2000, . 3, s. 11. ISSN 1211-8001 MORGANOVÁ, N., SAXTONOVÁ, J.: Vyuování dramatu.Praha : Artama, 2001. ISBN 80-901660-2-4.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Realizace s dětmi na základní škole.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2012.