PdF:SV4BP_SLPD Lesson Planning, Children - Course Information
SV4BP_SLPD Lesson Planning and Implementation, in Working with Children
Faculty of EducationSpring 2006
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Jarmila Doležalová (lecturer)
PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D. (assistant)
MgA. Lenka Polánková, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Department of Social Education – Faculty of Education
Contact Person: Mgr. Zuzana Nováčková - Timetable
- Tue 8:30–10:05 budova C - učebna 8, Tue 10:15–11:50 ZŠ Křídlovická
- Prerequisites (in Czech)
- - účast na výukových programech (lekcích dramatické výchovy) - obhájení samostatně připravené lekce - účast na společně připraveném výukovém programu a jeho hodnocení
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 16 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/16, only registered: 0/16 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Social and Free Time Education (programme PdF, B-PD)
- Course objectives (in Czech)
- Studenti se aktivně zúčastní výukových programů dramatické výchovy ve Studiu dramatické výchovy Labyrint. Po jejich rozboru si pod vedením vyučujícího připraví vlastní lekce. Ověří si tak svoje znalosti a dovednosti v oboru dramatická výchova.
- Syllabus (in Czech)
- Aktivní účast s různou (stanovenou) mírou zapojení v lekci DV pro děti MŠ, I.stupně a II.stupně ZŠ. Teoretický rozbor podle kritérií strategie vedení (stanovení potřeb žáků, učebního cíle, výběr činností, přístup učitele, zhodnocení výsledků vzhledem ke stanovenému cíli). Příprava lekce. Metodika: hledání témat (ze školních osnov, pro rozvoj dovedností, sociální hlediska jednotlivců a skupiny) stanovení základních souvislostí a okolností kontext zvolení struktury jak vytvořit dramatické napětí čím udržet zájem dětí jaké nabízíme úhly pohledu určení ohniska lekce vytvoření rámce (role dětí, role učitele) způsob dětské reflexe Samostatné plánování lekce (osobní konzultace s vyučujícím) Společné plánování vybrané lekce. Provedení této lekce výukového programu v SDV Labyrint. Reflexe, hodnocení.
- Assessment methods (in Czech)
- Cvičení, 80% účast, zkouška. Písemné zpracování přípravy lekce DV a její ústní obhájení.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Spring 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2006/SV4BP_SLPD