SZ7BP_DFL1 Využití Flash 8 pro tvorbu multimediálních distančních opor

Pedagogická fakulta
jaro 2006
Rozsah
0/1/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Miluše Čánská
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SZ7BP_DFL1/01: Út 6:50–7:35 učebna 12, J. Hrbáček
SZ7BP_DFL1/02: St 6:50–7:35 učebna 12, J. Hrbáček
Předpoklady
Znalost práce s PC
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 34 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/34, pouze zareg.: 0/34, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/34
Mateřské obory/plány
předmět má 27 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je získání základních vědomostí pro používání Macromedia Flash pro tvorbu interaktivních distančních opor vhodných i pro umístění na WWW. Porozumět způsobu jejich vytváření, používání základních objektů flashe a naučit se vytvářet různé způsoby animací . Naučit se základům používání action scriptu. Získané znalosti jsou předpokladem pro studium předmětu Programování v Macromedia Flash 1-pokročilá interaktivita distančních opor.
Osnova
  • Vývojové prostředí Macromedia Flash Kreslení a malování Vytváření a používání symbolů Využití textu Práce s vrstvami Import obrázků Způsoby animace Vkládání zvuků Práce s maskami Práce s úrovněmi Vedení komunikace ve flashi (navigace po časových osách, cílové cesty) Metody, vlastnosti a události nejužívanějších tříd Statické a dynamické třídy
Literatura
  • http://www.zive.cz/h/Programovani/default.asp?CAI=2126
  • HARTMAN Patricia, Flash 5 dynamické a interaktivní efekty. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-247-0079-4
  • DEHAAN Jean, Macromedia Flash MX 2004, oficiální výukový kurz. Praha: SoftPress s.r.o., 2004. ISBN 80-86497-64-X
Metody hodnocení
Zpracovaný projekt multimediální distanční studijní opora
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, jaro 2007, podzim 2007, jaro 2008, podzim 2008, jaro 2009, podzim 2009, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012.