PdF:SZ7MP_2AB2 Cizí jazyk D - jazyk anglický - Informace o předmětu
SZ7MP_2AB2 Cizí jazyk D - jazyk anglický
Pedagogická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. (plus 1 za zk). Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Jiří Vacek, CSc. (cvičící)
Mgr. Jana Kollárová (cvičící)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marika Hildebrandová (cvičící) - Garance
- PhDr. Jiří Vacek, CSc.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7MP_2AB2/01: Po 18:00–19:40 učebna 6, St 18:00–19:40 učebna 6
SZ7MP_2AB2/02: St 7:00–8:40 učebna 56
SZ7MP_2AB2/03: Po 16:10–17:50 učebna 55
SZ7MP_2AB2/04: Út 16:10–17:50 učebna 53
SZ7MP_2AB2/05: St 7:00–8:40 učebna 54
SZ7MP_2AB2/06: Po 16:10–17:50 učebna 10, M. Hildebrandová - Předpoklady
- SZ7MP_1AB2 Cizí jazyk C - jazyk anglický
Level B2 course Předpokladem pro zapsání předmětu Cizí jazyk D - jazyk anglický je úspěšně absolvovaný předmět Cizí jazyk C - jazyk anglický. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 80 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/80, pouze zareg.: 0/80 - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura (program PdF, N-SS)
- Hlasová výchova (program PdF, N-SS)
- Hra na klavír (program PdF, N-SS)
- Hra na varhany (program PdF, N-SS)
- Hudební výchova (program PdF, N-SS)
- Matematika (program PdF, N-SS)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Logopedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Ostatní pedie)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SPD, směr Více vad)
- Speciální pedagogika (program PdF, N-SS)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství dějepisu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství fyziky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství hry na klavír pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hry na varhany pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství informatiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství rodinné výchovy a výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství rodinné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství řízení sboru pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství sólového zpěvu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství vizuální tvorby pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Vizuální tvorba (program PdF, N-SS)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-SS)
- Základy společenských věd (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- EAP The intermediate student (Level B2) can understand the main ideas of complex texts on both concrete and abstract topics, including discussions on his/her field of specialisation. Can interact with a degree of fluency and spontaneity that makes regular interaction with native speakers quite possible without strain for either party. Can produce clear, detailed text on a wide range of subjects and explain a viewpoint on a topical issue giving the advantages and disadvantages of various options. A Final Presentation and Final Test at the end of the semester.
- Osnova
- EAP 1 My field of study. Hot issues in my specialisation. Current resources. WWW. 2 Special texts related to the field of studies. Note-taking, skimming for main ideas, scanning, summarizing, interpreting the data. Diploma work annotation and summary 3) Learning difficulties of pupils. Text 19 - Dyslexia 4) Teaching profession. Advantages and Disadvantages. Opinion exchange. Final presentations Texts 19, 20 B2-level Final Test at the end of the course
- Literatura
- VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- VACEK, Jiří a Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2002, 109 s. Skripta. ISBN 80-210-2945-5. info
- Metody hodnocení
- Examination requirements: - attendance (not more than 2 classes missed, active class participation, all extra-class tasks and assignments submitted, credit test (level B2/FCE, passing limit – 65%). A two-part final examination: 1) Presentation of the final thesis (topic introduction, aims, structure, etc.) + presentation of three relevant sources of information for the thesis (a book, article and/or internet source). A brief background research must be submitted in written form prior to the exam to e-learning ODEVZDAVARNA - BY 10 APRIL 2007! 2) Reading, comprehension and paraphrasing of an unfamiliar authentic text related to the field of study.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. B2-level final test at the end of the course. A brief background research must be submitted in written form prior to the exam to e-learning ODEVZDAVARNA - BY 10 APRIL 2007!
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
B2 level final test at the end of the course.
- Statistika zápisu (jaro 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2007/SZ7MP_2AB2