F2BP_FRKS Komunikativní situace

Pedagogická fakulta
jaro 2008
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Hanaa Khodabocus (cvičící)
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (cvičící)
Garance
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová
Rozvrh
St 14:20–16:00 učebna 56
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je rozvíjení komunikativní kompetence studentů na základě různých textů (mluvených i psaných), které pro pochopení a následnou interpretaci vyžadují jak analýzu komunikativní situace, záměru mluvčího, sociálních a psychologických vztahů mluvčích, tak i schopnost identifikovat různá sdělení písemná a ústní a znalost kulturního pozadí textu. Pochopení textu vyústí v produktivní činnosti studentů.
Osnova
  • Práce s vybranými texty a dokumenty.
Literatura
  • BOIRON, M., RODIER, Ch. Documents authentiques écrits. 1. vyd. Paris : CLE International, 2090331135.
  • CHAMBERLAIN, A., STEELE, R. Guide pratique de la communication. 1. vyd. Paris : Didier, 1985. 192 s. ISBN 2-278-03618-1.
  • CHARLES, R. La communication orale. 1. vyd. Paris : Nathan, 1994. 159 s. 2-09-176791-3
  • DURANTON, L. RODIER, Ch. Documents authentiques oraux. 1. vyd. Paris : CLE International, 2005. ISBN 209033116X.
  • GRANT-CLEMENT, O. Savoir-vivre français aneb umět žít s Francouzi. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2000. 96 s. ISBN 80-7238-098-2.
  • GUIMBETIERE, E. Paroles. Cahiers de l'éleve. 1. vyd. Paris : Didier, 1992. 64 s. ISBN 2-278-04098-7.
  • ROESCH, R., ROLLE-HAROLD, R. La France au quotidien. 1. vyd. Grenoble : PUG, 2000. 96 s. ISBN 2-7061-0819-3.
Metody hodnocení
Aktivní účast na seminářích.
Vyučovací jazyk
Francouzština
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2008/F2BP_FRKS