PdF:FJBP_JC6A Jazyková cvičení 6A - Informace o předmětu
FJBP_JC6A Jazyková cvičení 6A
Pedagogická fakultajaro 2012
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jéróme Vives (cvičící) - Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJBP_JC6A/01: Po 10:40–12:20 učebna 56, Út 12:30–14:10 učebna 57, V. Bakešová, J. Vives
- Předpoklady
- FJBP_JC1A Jazyková cvičení 1A && FJBP_JC1B Jazyková cvičení 1B && FJBP_JC2A Jazyková cvičení 2A && FJBP_JC2B Jazyková cvičení 2B && FJBP_JC3A Jazyková cvičení 3A && FJBP_JC3B Jazyková cvičení 3B && FJBP_JC4A Jazyková cvičení 4A && FJBP_JC4B Jazyková cvičení 4B && FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A && FJBP_JC5B Jazyková cvičení 5B && (NOW( FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B )|| FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu prohloubení komunikativní kompetence studentů na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti si upěvňují osvojené komunikativní kompetence (lingvistické, sociolingvistické a pragmatické). Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat veškerou gramatiku probíranou v rámci celého studia v praxi.
- Osnova
- Práce s vybranými texty.
- Literatura
- LESCURE, Richard. Dalf C1/C2 : 250 activités. Paris: CLE International, 2007, 287 s. ISBN 9782090352320. info
- BAZOU, V. , BRILLANT, C., RACINE, R., SCHENKER, J. Édito. Paris: Didier, 2010. ISBN 9782278066575.
- MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
- RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
- SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
- Výukové metody
- Seminář.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%. písemná část
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2012/FJBP_JC6A