PdF:FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B - Informace o předmětu
FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B
Pedagogická fakultajaro 2012
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jéróme Vives (cvičící) - Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJBP_JC6B/01: Po 10:40–12:20 učebna 56, Út 12:30–14:10 učebna 57, V. Bakešová, J. Vives
- Předpoklady
- FJBP_JC1A Jazyková cvičení 1A && FJBP_JC1B Jazyková cvičení 1B && FJBP_JC2A Jazyková cvičení 2A && FJBP_JC2B Jazyková cvičení 2B && FJBP_JC3A Jazyková cvičení 3A && FJBP_JC3B Jazyková cvičení 3B && FJBP_JC4A Jazyková cvičení 4A && FJBP_JC4B Jazyková cvičení 4B && FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A && FJBP_JC5B Jazyková cvičení 5B && NOW( FJBP_JC6A Jazyková cvičení 6A )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- V kurzu se procvičují jevy analyzované v předmětu Jazyková cvičení 6A. Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Výchozími texty jsou autentické materiály. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Práce s vybranými texty a dokumenty.
- Literatura
- LESCURE, Richard. Dalf C1/C2 : 250 activités. Paris: CLE International, 2007, 287 s. ISBN 9782090352320. info
- BAZOU, V. , BRILLANT, C., RACINE, R., SCHENKER, J. Édito. Paris: Didier, 2010. ISBN 9782278066575.
- MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
- RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
- SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
- Výukové metody
- Seminář.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2012/FJBP_JC6B