PdF:BP_RJ Bakalářská práce - Informace o předmětu
BP_RJ Bakalářská práce
Pedagogická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/0/1. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kristýna Brtníková (cvičící)
PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D. (cvičící)
PhDr. Irina Hobzová (cvičící)
doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Natalia Naumova, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Oxana Truhlářová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Dagmar Kyselová
Dodavatelské pracoviště: Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- BPp_RJ Bakalářská práce - Projekt
Předmět si zapisuje student, který píše bakalářskou práci na katedře ruského jazyka. Typicky v pátém semestru bakalářského studia. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 45 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/45, pouze zareg.: 0/45, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/45 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Seminář vychází ze zadaného tématu bakalářské práce a je veden příslušným konzultantem. Bakalářské práce studentů mohou analyzovat problematiku v lingvistice, literatuře, vyjímečně, tj. ve srovnávacím aspektu na dějiny a reálie. Student si zvolí téma a vyučujícího podle svého zaměření. Učí se, jak plánovat práci a řídit přístup ke studiu literatury. Zabývá se osvojením různých výzkumných technik a aplikuje je na vlastní projekt. V rámci seminářů studenti prezentují své projekty výzkumu a diskutují o nich.
- Osnova
- 1. Rozpracování tématu.
- 2. Výběr primární a sekundární literatury.
- 3. Zpracování projektu práce.
- 4. Koncepce bakalářské práce.
- 5. Metody výzkumu v oblasti cizojazyčného vyučování.
- 6. Příprava a organizace výzkumu.
- 7. Vlastní výzkum.
- 8. Zpracování výsledků výzkumu.
- 9. Průběžné zpracovávání bakalářské závěrečné práce.
- Literatura
- ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 1997. 271 s. ISBN 80-7198-173-7.
- GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796.
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2004. 78 s. ISBN 8073150786.
- PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha : Karolinum, nakladatelství Univerzity Karlovy, 1998. 270 s. ISBN 0-7184-569-8.
- Výukové metody
- Studium odborné literatury, teoretická příprava. Prezentace projektu bakalářské práce, aktivní zapojení se do diskuse.
- Metody hodnocení
- Práce v průběhu celého semestru. Postupné zpracovávání dílčích úkolů a cílů stanovených v projektu bakalářské práce.
- Informace učitele
- Predpokládá se průběžná systematická práce na zvoleném tématu bakalářské práce.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2013/BP_RJ