PdF:FJ3DC_FAT2 Analýza textu 2 - Informace o předmětu
FJ3DC_FAT2 Analýza textu 2
Pedagogická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/0/12. 12 hodin. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ3DC_FAT2/OS01: Pá 22. 2. 10:15–11:55 učebna 54, Pá 15. 3. 9:20–11:00 učebna 54, Pá 22. 3. 10:15–11:55 učebna 54, Pá 12. 4. 9:20–11:00 učebna 54, Pá 19. 4. 9:20–11:00 učebna 54, Pá 3. 5. 10:15–11:55 učebna 54, Pá 17. 5. 9:20–11:00 učebna 54, J. Vives
- Předpoklady
- FJ3DC_FAT1 Analýza textu 1
Le but est d'enseigner aux élèves à analyser de façon indépendante différents types de textes, images et autres supports. A partir d'outils étudiés, l'étudiant devra faire une analyse du support proposé. À la fin du cours, l'étudiant doit être capable d'appliquer la technique afin d'analyser et interpréter des textes, images inconnus. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace pro střední školy (program PdF, C-CV, směr Francouzský jazyk a literatura pro střední školy)
- Cíle předmětu
- At the end of this course, students should be able to apply the above mentioned objectives in their work with texts. The goal is to teach students to analyze independently various types of texts, images and other media. From tools studied, the student must make an analysis of support offered. At the end of the course, students should be able to apply the technique to analyze and interpret unfamiliar texts, images.
- Osnova
- Práce s různými texty.
- Literatura
- ADAM J.-M.., CORDONIER, N. L'analyse du discours littéraire. Elements pour un état des lieux. In Le Francais d'aujoud'hui, no 109, mars 1995, s. 35-47.
- BERGES, D.Daniel Berges. L'explication de texte littéraire. 1. vyd. Paris : Bordas, 1989. 323 s. ISBN 2 O9172065 5.
- DELACROIX, M., HALLYN, F. Méthodes du texte. Introduction aux études littéraires. 1. vyd. Paris : Duculot, 1978. 312 s. ISBN 2 09178849 8.
- DESAINTGHISLAIN, Ch., MORRISET, Ch., WALDLASOWSKI, P. Francais, les nouvelles épreuves du Bac, Méthodes et techniques. 1. vyd. Paris : Nathan, 2001 s. 1-127, ISBN 2 O9 1789267.
- FOURCAUT, L. Le Commentaire composé. 1: vyd. Paris : Nathan , 1992. 181 s. ISBN 2 09 190569 0.
- Výukové metody
- Seminary.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2013/FJ3DC_FAT2