PdF:SVV3S_ZSP5 Zákl. spec. ped. 5 etoped. - Informace o předmětu
SVV3S_ZSP5 Základy speciální pedagogiky 5 etopedie
Pedagogická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Jana Presová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SVV3S_ZSP5/01: každé sudé pondělí 14:50–16:30 učebna 20, J. Andrysová, V. Linhartová
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem inkluzivních přístupů k edukaci jedinců v riziku poruch chování a s poruchami chování. Studenti by měli být schopni analyzovat dopad nálepkování do přístupů dětí v riziku a s poruchami chování ke vzdělávání. Studenti se seznámí se základní klasifikací poruch chování.
- Osnova
- klasifikace poruch chování
- definice poruch chování
- přístup ke vzdělání
- výchovně vzělávací proces
- nálepkování
- prevence, intervence, rehabilitace
- integrace, inkluze, segregace
- Literatura
- VOJTOVÁ, Věra. Kapitoly z etopedie. 2., přeprac. a rozš. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 136 s. ISBN 9788021045736. info
- Výukové metody
- Seminář.
- Metody hodnocení
- Písemný test, esej.
- Informace učitele
- http://www.ped.muni.cz/wsedu
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2013/SVV3S_ZSP5